donderdag 19 april 2012

Faux Vintage Letterstack Box.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, april 19, 2012
Hallo Allemaal,
Het heeft weer eventjes geduurd maar hier is weer een nieuwe creatie van mijn kant.
Op Pinterest kwam ik een idee tegen voor dit doosje.
Ik ben meteen het video lesje gaan bekijken en ben aan de slag gegaan.
Het is echt enorm makkelijk te maken en het resultaat is zo schattig.
Ik heb deze aan mijn mams gegeven en die was er ook helemaal weg van.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?!
Het filmpje kun je HIER vinden.
***
Hello Everybody,
It has been a while again but here is a new creation from my side.
On Pinterest I came across an idea for this little box.
I immediately went an viewed the video tutorial and started creating.
It's such an easy thing to make and the result is so cute.
I gave this one to my mom and she totally loved it.
I am curious on what you guys think of this one?!
The video tutorial can be found HERE.
Materials:

Papers: 8 Cream Envelopes (11,5x16).
Cardboard from an old box.
October Afternoon - Norm's News.
Kaisercraft - Scamper.
Embelishments: Made With Love Heart Charm.
Tiger - Black Bakers Twine.
Craft coloured Tags from stash.
October Afternoon - Cherry Hill Cardstock Stickers.
Tools: Tim Holtz Distress Ink - Vintage Photo.
Tim Holtz Distress Ink - Tea Dye.
Tim Holtz Distress Ink - Walnut Stain.
Martha Stewart - Scoring Board.
Viva Decor - 'Crown,Lion Wings' Stamps.
My Minds Eye - Lost & Found Two 'Lovely' Stamps.
Prima Marketing - Chandelier Stamp.
Inkadinkado - 'Top Secret' Stamp.
Imaginisce - Snag'em Postagestamp Stamp.
Cart-Us - 'Clock + Hands' Stamp.
Double Sided Tape.
Craft Knife.
handtekening

14 Lovely people left a message!:

Karin on 19 april 2012 om 11:28 zei

Wauw GAAF dit!! SUPER!

Groetjes karin xx

Boukje on 19 april 2012 om 11:57 zei

Leuk die doos, ik heb 'm even gepind! Ooit eens gezien in een Cards Only, ze zijn leuk!
Groetjes Boukje.

Ditta on 19 april 2012 om 12:37 zei

Wat een gaaf idee! Ga hem zeker ook maken!
Groetjes Ditta

Yvonne on 19 april 2012 om 12:53 zei

Helemaal mooi! Groetjes, Yvonne

Caro's Kaartjes on 19 april 2012 om 19:59 zei

Super gaaaaaaaf!
Thanks for showing.

Hoe is het met je?

groetjes,
x
Caro

Sinikka on 19 april 2012 om 20:20 zei

Dit ziet er inderdaad super mooi uit. Ik kan me voorstellen dat je mams het mooi vond.
Gr. Sinikka

corryskaart on 19 april 2012 om 20:45 zei

hoi marit
dit ziet er prachtig uit toppy hoor!! ga gauw het filmpje bekijken:-))
groetjes van corry

Mummylade on 19 april 2012 om 20:50 zei

what a brilliant idea!!

Fienny :) on 20 april 2012 om 14:44 zei

Heey Marit,
Ooooooooooohhhhhhhhhhh, wat mooi gemaakt zeg!!!!
Écht héééél erg mooi gemaakt. Dank je voor jouw Gouden Tip. Ik ga er dan ook zeker wat mee doen. Dat denk ik dat jouw mam er heel blij mee is. Is ook een SUPER LEUKE ATTENTIE om te krijgen. Goh, wat mooi, eenheel mooi geheel heb jij er van gemaakt. Jij geeft ons wel het goede voorbeeld. Bedankt dat jij het met mij/ons wilde delen. Ik wens jou een heel fijn weekend, met veel freubel-tijd, geniet ervan, hihihi.
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Sandra1968 on 20 april 2012 om 20:08 zei

Wauw, dit ziet er geweldig uit!

Consueel on 20 april 2012 om 22:41 zei

Het is super schattig wijfie...

*Hugs* C.

Unknown on 21 april 2012 om 08:55 zei

Wat is die moooooi!! Heb het filmpje net gekeken en ga hem zeker een keer maken, een leuk origineel kado om te geven.

Een fijn weekend!
Groetjes, Priskilla

Faye on 21 april 2012 om 14:55 zei

Wow, this is just the fabbest project ever! xx

jacqueline on 6 mei 2012 om 16:07 zei

Wat onwijs gaaf zeg, ik ga zeker nog even je filmpje kijken.....echt te gek gewoon.
Je hebt een heerlijk blog met zoveel prachtige creaties.

Groetjes Jacqueline

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns