vrijdag 10 juni 2011

Beauty Dressor With Mirror.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, juni 10, 2011
Hallo Allemaal,
Hier ben ik weer maar deze keer met iets geheel anders dan een kaart!
Ik heb namelijk een geweldige lieve schone mams. (BEDANKT LIEVE SCHONE MAMS!)
Want als ze aan het winkelen is en ergens iets ziet staan waarvan ze denkt dat ik er iets mee kan...
dan neemt ze er meestal wel een of twee voor me mee. Lief he?!!!
Zo kom ik meestal aan mijn theedoosjes, windlichtjes en andere onbewerkt houten objecten.
Een tijdje terug kwam ze dus aan met twee van deze MDF ladenkastjes met spiegel, te schattig niet?
Deze heb ik vandaag dus eens lekker onder handen genomen met papier, verf en bloemen.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze creatieve uitspatting vinden, hihihi?!
***
Hello Everybody,
Here I am again but this time with something completely differend from a card!
I have an awesome sweet mother in law. (THANKS MUM IN LAW!)
Because when she's out shopping and she finds something she thinks I could use...
she always brings me one or two of them. Isn't that sweet?!!!
This way I obtain all my teaboxes, windlights and other wooden objects.
A while ago she brought me two of these MDF dressors with mirror, arn't they cute?
So today I went at it with some papers, paint and lots of flowers.
I am exited to hear what you guys think of my creative endavour, hihihi?!

Materials:

Papers: K&Company - The 2010 Collection Pack.
Embelishments: Hear Studs from stash.
Wild Orchid - Paper Roses & Rosebuds.
Goldmann Fournituren - Lace.
Xenos - Ribbon.
Tools: Aleene's Tacky Glue.
Gluegun.
handtekening

13 Lovely people left a message!:

Lia on 10 juni 2011 om 09:07 zei

Wat een gaaf projectje zeg, heel mooi afgewerkt, dat is een leuk weggevertje,

groetjes Lia

marja on 10 juni 2011 om 09:13 zei

Wooow Marit, wat is dat ontzettend mooi geworden, echt een beauty! En wat een super lieve schone mams heb jij dat ze zulke leuke dingen voor je mee neemt.

Lieve groetjes Marja.

Wil on 10 juni 2011 om 09:30 zei

Wat een geweldig mooi en leuk laden kastje heb je ervan gemaakt.Een genot om er naar te kijken.
Groetjes Wil

Linda on 10 juni 2011 om 10:15 zei

wauw dat is heel erg leuk geworden, super
gr linda

Gonne on 10 juni 2011 om 10:23 zei

Dat is een beauty Marit, prachtig. En hou je schoonmoeder maar in ere zou ik zeggen.

Unknown on 10 juni 2011 om 10:50 zei

gaaaf en een leuk idee en een super lieve mams he je ook ..handig ook nog..hihihi.
groetjes,Lean

corryskaart on 10 juni 2011 om 11:19 zei

hallo marit
wat een GEWELDIG doos/kastje is dit geworden, echt prachtig!
groetjes van corry

Marie-Anne on 10 juni 2011 om 14:35 zei

Wat een schitterend kastje is dat geworden.

Groetjes,

Marie-Anne

SandraR on 10 juni 2011 om 14:37 zei

Prachtig, Marit! Heel erg mooi "gepimpt".

Groetjes, Sandra

Riet on 10 juni 2011 om 15:53 zei

Wat wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

chantal en sygrid on 10 juni 2011 om 18:15 zei

erg leuk spiegeltje marit
ik heb m zelf ook al een keer gemaakt hihi
liefs chantal & sygrid

Emma on 12 juni 2011 om 09:22 zei

Wow so stunning and beautiful Marit.
Hugs Emma x

Krista on 13 juni 2011 om 20:05 zei

Wat prachtig gemaakt Marit, wat een lieve schoonmams heb je!

Groetjes Krista

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns