zondag 15 mei 2011

For Some Birdie Special Card.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zondag, mei 15, 2011
Hallo Allemaal,
Hier ben ik dan weer eens met een nieuw kaartje!
Er heeft erg veel tijd gezeten in het maken van de achtergrond voor dit kaartje.
Ik heb namelijk geen naaimachine (ik zou niet weten hoe ik daarmee zou moeten werken! LOL)
Dus ik heb alle deeltjes hiervoor met de hand zitten borduren... pff wat een werk!
Maar ik moet wel zeggen dat ik het resultaat zelf erg mooi vindt geworden.
Ik heb een digitale stempel van Wee Stamps gebruikt... die vindt ik zelf echt super!
Ik hoop dat ik jullie hiermee weer kan inspireren?!
***
Hello Everybody,
Here I am again with a new card!
I've spend al lot of time making the background for this card.
Because I don't have a sewing machine (I wouldn't know how to use one! LOL)
So I've hand sewn all the little details on it... oh my what a work that was!
But I must say I really like the way it turned out.
I've used a digital stamp by Wee Stamps... I think these are so great!
I hope I can inspire you guys again with this one?!


Challenges:

Creative Card Crew - May Flowers.
Papertake Weekly - Fancy A Punch?
My Time To Craft - Scallopes.
Moving Along with The Times - 2 B's (Birds & Bling)
Dutch Dare Card Challenge - Winged Things
Creative Inspirations - Glitsy & Bling.
Reasonable Ribbon - Anything Goes.

Materials:

Image: Wee Stamps.
Sentiment: MMDesigns.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
100,C1,C3,C5,YR04,Y38,BG11,BG13,BG23,
YG11,YG17,G07,G14,G000,E31,E33,E35,E37,E50,E51.
Letraset Promarker - Meadow Green.
Papers: DCWV - Linen Closet.
Embelishments: White Sewing Yarn.
Wild Orchid - Paper Roses.
Kars - Rhinestuds.
Goldmann - Ribbon & Lace.
Tools: Olba 3D Lijm Kit.
Pergamano - Ciseleer Matje en Pennen.
Spellbinders Shapeabilities - Double Ended Tags.
Stationary Zone - 3D Foam Tape.
Ranger - Crystal Stickles.
Ranger - Glossy Accents.
Needle for sewing.
Gluegun.
handtekening

26 Lovely people left a message!:

Unknown on 15 mei 2011 om 14:55 zei

wat een schatje en mooie kleurtjes heb je gebruikt.
groetjes,Lean

arjette on 15 mei 2011 om 15:02 zei

Hoi hoi,

wat een mooi kaartje!! En wat een lieve afbeelding is dat zeg!!

gr. arjette.

Wil on 15 mei 2011 om 16:00 zei

Wat een schitterend mooi kaartje heb je ervan gemaakt. Je kleuren zijn prachtig.
Groetjes Wil

Ellen on 15 mei 2011 om 16:05 zei

Een mooi en lief kaartje! Het papier is geweldig. En ja, dat zal een werk zijn geweest om met de hand te stikken, maar arbeid loont, want het zit er hartstikke goed uit.

Connie M. on 15 mei 2011 om 16:10 zei

This is just too adorable! I love all the different dps you used in the background! Such a fun springy card! Thanks so much for playing this week in the Really Reasonable Challenge!

Hugs!
Connie M.
RRRDT

SiskiyouSue on 15 mei 2011 om 16:53 zei

Cute. Love your birds!

Marianne Louise on 15 mei 2011 om 17:11 zei

Och wat is dit een schattig kaarje.
Vind de kleuren van het papier ook erg mooi.

groetjes
Marianne Louise

Marlieke on 15 mei 2011 om 17:14 zei

Hoi Marit, ik heb inderdaad ook geen naaimachine en ben de laatste tijd toch ook wel van het borduren van randjes, zelfs op layouts. Ik weet dus hoeveel werk het is. Maar het resultaat is zo mooi, het is zeker de moeite waard. Mooi kaartje geworden en een geweldige kleurencombi!

Riet on 15 mei 2011 om 17:23 zei

Schitterende kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier gebruikt.

Liefs Riet.

Jeanet van der Lee on 15 mei 2011 om 17:50 zei

Wowie, Marit wat een beauty van een kaart!!!!
Ik ben dol op dat papier en die kleurtjes, en dan nog eens zo'n mooie lay-out, echt een supertopper! Groetjes, Jeanet

Saskia on 15 mei 2011 om 18:02 zei

Marit,

Ik vind je kaart SUPER!!!! Prachtige kleuren, lieve afbeelding, leuke details,....

corryskaart on 15 mei 2011 om 18:09 zei

hoy marit
wat een schattige kaart met die zachte kleurtjes
groetjes...corry

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart! Erg lieve stempel en je achtergrond is schitterend.
Zelf borduur ik ook dikwijls randjes op mijn kaarten. Er kruipt inderdaad veel tijd in, maar achteraf loont het wel de moeite. :)
Liefs, Myriam

creacora on 15 mei 2011 om 19:20 zei

idd dat is me een werk maar het resultaat is super !! ik vind het een prachtige kaart !!

Groetjes Cora

femke on 15 mei 2011 om 19:22 zei

wauw, wat is dit een gaaf kaartje geworden zeg!!! prachtig papier gebruikt en een erg lief stempeltje

groetjes femke

Maria Therese on 15 mei 2011 om 19:44 zei

Aaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!

Cheryl Walker on 16 mei 2011 om 07:04 zei

Awww this is sooo sweet!
Thank you for joining us at Really Reasonable Ribbons Challenge this week!
Hugs,
Cheryl

Brenda Brown on 16 mei 2011 om 10:44 zei

Marit this is just gorgeous and yes very inspirational. You have a great eye for design and the sewing is amazing. I love the colours and embellishments.
Thanks for joining in our 2B's challenge at MAWTT we are so pleased you have shared this with us.
If you pop over to my own blog you could stand a chance of winning more prizes
http://bumlebeesandbutterflieswithbrenda.blogspot.com
Click the give-away picture in the sidebar.
luv and hugs {brenda} xoxox

Marie-Anne on 16 mei 2011 om 11:37 zei

Schitterend! Ik geloof wel dat het veel werk was om het met de hand te doen. Ik kan best goed borduren, maar ik heb toch niet het geduld om stiksteekjes op kaarten met de hand te doen, hoe mooi ik ze ook vind.

Liefs,

Marie-Anne

Anette on 17 mei 2011 om 11:58 zei

Ik vind hem ook erg mooi geworden!! Leuk dat je deze week met ons meedoet met de DDCC-challenge.
Overigens vind ik je downloads ook helemaal super! Kom zeker nog eens langs.
Groetjes, Anette

Lesley on 17 mei 2011 om 14:12 zei

Gorgeous card, cute birds! Thanks for taking part in the MTTC challenge xx

Lisa Jane on 17 mei 2011 om 17:31 zei

oh this is just too cute and what fabulous colours
Thanks for joining us at MAWTT this week for our 2B's challenge
Lisa x

Hazel (Didos) on 17 mei 2011 om 20:35 zei

WOW your sewing is amazing. Love it and the card is brilliant, Love the colours you have used. Thanks for joining in on our B's Challenge on MAWTT,
Hazelxoxo

Laney on 17 mei 2011 om 20:39 zei

Gorgeous!!!
Thanks for joining us at Creative Inspirations this time hope to see you again soon
hugs
laney

Deb on 21 mei 2011 om 15:56 zei

Beautiful creation, love your color combo and such very lovely details, thanks so much for sharing with us at Creative Inspirations
Debs
xxx

Tracey on 24 mei 2011 om 18:55 zei

This is absolutely beautiful Marit!
Tracey
x

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns