dinsdag 4 januari 2011

Sweet Magnolia Lantern.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, januari 04, 2011
Hallo allemaal, Het heeft een tijdje geduurd...
 maar hier ben ik weer en wil jullie meteen een geweldig 2011 toewensen!!!
Door griep en drukke feestdagen ben ik even afwezig geweest.
Maar wil jullie nu een van mijn nieuwste creaties tonen.
Ook ik heb me namelijk aan het bekende lantaarntje gewaagd...
en ik moet zeggen dat ik het resultaat erg schattig vindt geworden!
***
Hello all, it's been a while...
but here I am again and I want to wish all of you an amazing 2011!!!
Due to the flu and busy holidays I've been rather MIA.
But now I want to show you guys my newest creation.
As many of you I've taken the plunge and made this well known lantern...
and I must say I really like the way it turned out!

Materials:

Image: Magnolia.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
R32,E95,YR00,E57,E35,E33,E31,Y38,Y08,Y21,RV34,R85,RV23,RV10,.
Papers: My Minds Eye - Delightful "Unique" - Paisley Patch - Sweet Life.
My Minds Eye - Enchanting "Family" - So Happy Together - Lemon Drop.
Mica - Clear Sheet from stash.
Embelishments: Ribbon from stash.
Eyelet from stash.
Xenos - Lace frill.
Tools: Scor-It Board.
Stationary Zone - 3D Foam.
Aleene's - Original Tacky Glue.
Letraset - 0.3 Fine Line Drawing Pen Black.
handtekening

17 Lovely people left a message!:

Thea on 4 januari 2011 om 16:37 zei

Wat je lantaarn mooi geworden :):)
En wat heb je een prachtig blog bij Nicole gemaakt.... echt schitterend ;)

Gr Thea

Gr Thea

marijke on 4 januari 2011 om 16:38 zei

jeetje die is gaaf geworden zeg

Annemiek on 4 januari 2011 om 19:19 zei

Je hebt er inderdaad iets prachtigs van gemaakt zeg. En bij Nicole ben je uit je dak gegaan zeg, mooie achtergrond!

Linda on 4 januari 2011 om 19:27 zei

Wat is ie mooi geworden, helemaal toppie. ook trouwesn een compliment voor wat je met nicole's blog heb gedaan, wat een knap werk joh.
gr linda

Riet on 4 januari 2011 om 19:29 zei

Wat schitterend gemaakt Marit,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Annemarie en Merit on 4 januari 2011 om 19:35 zei

erg schattig meid dit is SUPER... wat een gave lantaarn..

gr annemarie en merit

Michaela en Rachel on 4 januari 2011 om 19:45 zei

Hoie marit
Wat een mooi blog heb jij en ben dan ook direct je volger geworden,
De lantaarn is wel een favoriet van mij,ze blijven zo schattig,,Heel mooi

gr michaela

Ina on 4 januari 2011 om 19:54 zei

Heb net je blog ontdekt. Mooie dingen maak je zeg. Erg leuk. En dank je wel voor al die mooie freebies die bij jou voor het oprapen liggen. Echt super dat we die zomaar mogen hebben!
groetjes
Ina

Hetty on 4 januari 2011 om 20:56 zei

Wauuuw wat is hij gaaf geworden

gr hetty

Ellen on 4 januari 2011 om 22:17 zei

Super!! Hij is echt leuk. Wie weet ga ik mij er ook ooit eens aan wagen.

groetjes, Ellen

Ellis on 5 januari 2011 om 00:34 zei

Beautiful lantern! =)
Hugs, Elenor

Consueel on 5 januari 2011 om 02:12 zei

Het is zo schattig... geweldig gewoon...

*Hugs* C.

chantal on 5 januari 2011 om 10:21 zei

wouw schitterend lantaarntje marit
echt geweldig
jullie oko een gelukkig gezond en creatief 2011
liefs chantal

Anja on 5 januari 2011 om 17:15 zei

Zo zeg wat leuk.Denk dat ik dat ook maar eens op mijn lijstje ga zetten.Maar oooh ik heb nog zoveel wat ik wil doen,hihi.
Enne leuke blog heb je gemaakt voor Nicole.
Gr Anja;o)

blogvanco on 5 januari 2011 om 21:16 zei

Hoi Marit, happy new year !!
Wat een kunstwerk heb je gemaakt zeg, wat knap.

Groetjes, Corine

Diana on 5 januari 2011 om 22:35 zei

Prachtig Marit,
Leuk om te maken hé.....mooie kleuren combinatie heb je gebruikt!!

groetjes Diana

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings on 10 januari 2011 om 00:22 zei

That's absolutely gorgeous Marit!!! Great job!!! Thanks so much for visiting my blog and entering my blog candy.

I hope you will return ...

big hugs for you...Claudia

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns