vrijdag 28 januari 2011

Op naar het ziekhuis/Off to the hospital!

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, januari 28, 2011

Hallo Allemaal, Vandaag de grote dag!!!
Na een lange weg ga ik vanmiddag eindelijk het ziekenhuis in...
om morgen aan mijn hernia geopereerd te worden!
Ik zal dus voor een klein tijdje niet online zijn... Maar...
Ik hoop zo snel mogelijk weer helemaal vers en nieuw terug te zijn!
Duimen jullie voor me?!!!
Liefs, Marit.
***
Hello Everybody, Today is the big day!!!
After a long road I'm going into the hospital this afternoon...
to have surgery on my hernia tomorrow!
So I will be away from blogging for a while... But...
I hope to be back to you guys fresh and new as soon as possible!
Keep your fingers crossed for me?!
Hugs, Marit.
handtekening

25 Lovely people left a message!:

Chantal on 25 januari 2011 om 10:10 zei

Hoi Marit,
Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer terug bent!
Liefs Chantal.

Saskia on 25 januari 2011 om 10:12 zei

Marit, Ik wens je alvast veel sterkte en een spoedig herstel! Lieve groetjes, Saskia :)

Rianne on 25 januari 2011 om 10:27 zei

Ik duim voor je! (heb zelf ook en rugoperatie gehad n.a.v. een hernia)

SCRAP TALK on 25 januari 2011 om 10:54 zei

Heel veel sterkte Marit!
Hoop dat je vlug mag opknappen!
Liefs,
xxx
C.arine.

Anoniem zei

Oh jeeh joh meis, heel veel sterkte, ik hoop dat je snel weer opknapt.

Gemma on 25 januari 2011 om 11:49 zei

Heel veel sterkte met de operatie! En we hopen je weer snel te zien in blogland! Groetjes Gemma

Unknown on 25 januari 2011 om 11:57 zei

Heel veel sterkte en beterschap.
groetjes,lean

Paula on 25 januari 2011 om 12:33 zei

Hi Hunny Bunny (tee hee) hope you got my email?
will be thinking of you!!

Lots of hugs coming your way!

Paula xx

Annemiek on 25 januari 2011 om 12:48 zei

Lang gewacht, eindelijk is het zover. Een bereknuffel voor jou om je sterkte en beterschap te wensen hoor!

Liefs, Annemiek

Anoniem zei

Hoi Marit,
Heel veel sterkte en dat je maar weer snel de oude bent.
Hartelijke groetjes
Ellen

Unknown on 25 januari 2011 om 13:51 zei

Hoi Marit, spannend zeg, hopelijk gaat alles goed en knap je snel weer op. Ik zal voor je duimen meid!! Groetjes, Frea

Louise on 25 januari 2011 om 14:55 zei

Heel veel sterkte en een spoedig herstel.

gr.Louise

Eline Wiebrens on 25 januari 2011 om 15:49 zei

Hoi Marit,

Heel veel sterkte en een spoedig herstel.
groetjes Eline

Hetty on 25 januari 2011 om 19:10 zei

Heel veel sterkte en hoop dat het
weer snel beter met je gaat

gr hetty

chantal on 25 januari 2011 om 19:17 zei

hoi marit
heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer terug bent
liefs chantal

Lia on 25 januari 2011 om 19:59 zei

Hallo Marit,

Heel veel beterschap, ik zal voor je duimen hoor.
Heb zelf een kleine 15 jaar geleden een dubbele hernia gehad waaraan ik geopereerd ben en ik kan je vertellen, wat was ik blij toen ik uit de narcose ontwaakte en eigenlijk vrijwel meteen van de pijn af was.
Toi toi toi !!!!

groetjes Lia

Cordine on 25 januari 2011 om 20:39 zei

Heel veel sterkte!
Groetjes
Cordine

Scrapcreaties Mirande on 25 januari 2011 om 20:39 zei

Hoi Marit,
Natuurlijk ga ik voor je duimen. Ik hoop dat je snel weer opkapt zodat we in blogland snel weer kunnen genieten van je geweldige creaties. Zet hem op meid, heel veel sterkte.
Groetjes Mirande

Anda on 25 januari 2011 om 23:43 zei

Heel veel sterkte!!! Hopelijk ben je weer snel op de been.

Liefs
Anda

Hennie Plat en Semantha on 26 januari 2011 om 16:12 zei

Oei een Hernia dat is niet niks...
Hopelijk knap je snel weer op van de operatie en ben je snel weer in de benen.

Nicole Verkooijen on 26 januari 2011 om 22:28 zei

Hey Kanjer

Ik hoorde dat je operatie goed gegaan was. Je mannetje was zo tof om mij even te mailen.
Ik wens je heel veel sterkte en ik denk aan je !

Liefs en beterschap !
Nicole

Ellen on 28 januari 2011 om 23:07 zei

Ik wens je heel veel sterkte, en hoop dat je je snel weer beter voelt!

Ellis on 30 januari 2011 om 20:38 zei

Good luck on the surgery, keeping you in my thooughts!
Hugs, Elenor

Jacqueline (Sjakkie) on 31 januari 2011 om 16:12 zei

Hoi Marit, heel veel beterschap en ik hoop dat je weer snel herstelt!
Groetjes van Jacqueline

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up on 11 februari 2011 om 21:06 zei

Wat fijn voor je dat de operatie geslaagd is Marit. Dat heb je in ieder geval achter de rug.
Nu opknappen maar! Dan gaat het "jeuken" van je handen vanzelf over! Dus hopen dat je snel weer creatief bezig kan zijn. Zoals een mooi blog maken. Vind dat blok van Nicole nog steeds schitterend. Complimentjes hoor.
Voor mijn volgers en mensen die net uit het ziekenhuis komen een Valentijns kaart gemaakt.
Dus ook voor jou.
Succes met alles.
Hartelijke groetjes Lida

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns