donderdag 26 augustus 2010

Bling Bling Monogram Baby Onesie.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, augustus 26, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Laatst had ik voor mijn DT plek bij Scrapcorner een baby doosje gemaakt.
Hier had ik een baby rompertje in gedaan, maar deze wilde ik nog van een strass monogram voorzien.
Hiervoor moest ik wel nog even wachten tot de baby geboren was en we de naam wisten!
Nu was het dan zover en was kleine Daan geboren!
Tijd om het rompertje af te maken en op kraam visite te gaan!
***
A while ago I made a baby box for my DT spot at Scrapcorner.
In this box I've put a little baby onesie, but I wanted to decorate it with a rhinestone monogram.
First we had to wait until the baby was born and we knew the baby's name!
The time had come and little Daan was born!
Time to finish the onesie and go visit  the mom and baby!

Materials:

Hema - 50/56 Strech Baby Onesie.
Embelishments: Gem Art - Hotfix Rhinestones - Capri (ss10 & ss06).
Tools: QuicKutz - Silhouette (original).
Sew Mate - Hotfix Applicator Wand.
handtekening

8 Lovely people left a message!:

Scrapcorner on 26 augustus 2010 om 14:38 zei

Superleuk kado Marit !!! Prachtig gedaan.
Lief !!
Liefs Ageeth

chantal on 26 augustus 2010 om 14:54 zei

wouw super leuk rompetrje marit
wat een geweldig leuk idee
echt super
liefs chantal

Annemiek on 26 augustus 2010 om 16:24 zei

Wat een superlief en origineel kado, is de kleine Daan zeker wel blij mee ;-))

Groetjes, Annemiek

Miranda on 27 augustus 2010 om 09:58 zei

Helemaal super zeg!!
Echt een heel leuk kraamcadeautje!!!

Sapipzi on 27 augustus 2010 om 11:07 zei

Ooohh wat leuk Marit!!!
Prachtig doosje ook.

Liefs, Margo

Adriana on 27 augustus 2010 om 18:30 zei

Wat een origineel cadeau zeg! en zo leuk gemaakt. Daar zullen de ouders vast blij mee zijn.

groetjes Adriana

Wil on 27 augustus 2010 om 23:48 zei

heelerg leuk zeg mooie kleuren

Consueel on 29 augustus 2010 om 11:08 zei

Super schattig geworden meis...
Denk dat ze er wel blij mee waren...

*Hugs* C.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns