zondag 21 februari 2010

Tutorial - White Edge With Chalk.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on zondag, februari 21, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Bij mijn vorige kaartje (Mojo Monday #126)
had ik de randjes van mijn digitale stempel met chalk bewerkt.
Hierbij heb ik een wit randje over gelaten
zodat de digi iets meer dimensie krijgt!
Hier wil ik jullie in drie simpele stappen laten zien hoe ik dit gedaan heb:
***
With my last card (Mojo Monday #126)
I had chalked the edges of my digital stamp.
I left a little white edge around it
to give the digi a little dimention!
Here I want to show you how I did this in three simple steps:

Benodigdheden:

- 1 digitale stempel of gewone stempel afdruk,
- chalk & chalking gereedschap of wattenstaafje,
- schilders tape.
(let wel op dat deze later weer van je papier af moet kunnen!)

Supplies:

- 1 digital stamp or regular stamped image,
- chalk & chalking tool or Q-tip,
- painters tape.
(be careful that this has to come off your paper later!)

Stap 1:
Leg je stempel op de tafel en plak aan alle vier de zijdes
schilders tape op 0,5cm van de buitenkant.
***
Step 1:
Put your stamp on the table and stick some painters tape
on all four edges at 0,5cm from the outside.

Stap 2:
Chalk nu de randjes tot net iets over het schilders tape.
***
Step 2:
Chalk the edges and a little over the painters tape.

Dit is hoe je stempel er nu uit hoort te zien:
***
This is how your stamp should look now:

Stap 3:
Haal nu voorzichtig de schilders tape van je stempel af.
Let op dat je hierbij niet het papier van je stempel mee kapot trekt!
***
Step 3:
Gently pull your painters tape off your stamp.
Be sure that you don't tear the paper of your stamp with this!

En dit zal dan je eind resultaat zijn:
***
And This will be your end result:

Bedankt voor het volgen van deze les
en ik hoor graag wat jullie er van vonden
en of jullie er iets aan hebben gehad?!
***
Thanks for following this tutorial
and I'd love to hear from you what you think
and if you have had some use for it?!
handtekening

15 Lovely people left a message!:

Renske Creatief on 21 februari 2010 om 22:12 zei

Wat een leuke en duidelijke uitleg. Bedankt!! Liefs Renske

Milnie on 21 februari 2010 om 22:14 zei

wat een super leuke en eigenlijk heel simpele tutorial, ik heb er nooit aangedacht om het zo te doen dus bedankt voor de uitleg, ga het binnenkort eens uit proberen!

liefs

janke on 21 februari 2010 om 22:33 zei

wat een goed idee!ga het zeker eens uitproberen. dank je wel. gr

inkie-creatief zei

Hoi Marit,

Wat een super leuk idee en heel erg bedankt voor het delen van je techniek.

Groetjes Inkie

Anneke on 21 februari 2010 om 22:54 zei

Hoi Marit,
bedankt voor de tutorial!
Ga ik zeker toepassen, zo simpel en toch mooi en leuk ;)
Groetjes Anneke

Consueel on 21 februari 2010 om 22:54 zei

Oooo wat ben jij vreselijk goed bezig ahahaha...

*Hugs* C.

chantal on 22 februari 2010 om 09:35 zei

wat een super uitleg en wta een super gaaf resultaat
liefs chantal

Scrapcorner on 22 februari 2010 om 09:54 zei

Dit is zeer zeker een gouden tip. Ga het ook snel een keertje proberen.
Groetjes en bedankt Ageeth

Allet on 22 februari 2010 om 11:37 zei

Wat een leuke en bruikbare tip Marit. Bedankt voor je goede uitleg.

Tineke on 22 februari 2010 om 14:42 zei

Ziet er heel leuk uit, en het is lekker simpel!

gobeagirl on 22 februari 2010 om 17:24 zei

Wow, thanks. I know how to make the inside, but I was not sure how to do the opposit. Great tuturial. Have a wonderful week, Lisa G

Anoniem zei

Leuke tutorial!
Je laat het er heel gemakkelijk uitzien. ;)

Groetjes, Myriam

Irene on 8 maart 2010 om 14:02 zei

Wat leuk gemaakt, bedankt voor de tutorial!

groetjes

Shelly on 15 september 2010 om 00:41 zei

Your tutorial was excellent, Marit. Very easy to follow the steps. I'm looking forward to trying it.

Unknown on 16 september 2010 om 01:20 zei

great tutorial ...thanks for sharing

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns