vrijdag 29 januari 2010

Womens High Heeled Shoe.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on vrijdag, januari 29, 2010
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Vandaag heb ik deze schoen gemaakt omdat mijn schone mams die wilde.
Ik moet wel heel eerlijk zeggen... wat een rot werk om te maken!!!
Het is namelijk nogal een werk om de achterkant mooi te krijgen!
***
Today I've made this shoe because my mum in law wanted one.
I have to be honest... what an ordeal to make this one!!!
It's verry difficult to get the back of this shoe to look nice!

Materials:

Template: Ellen Hutson.
Papers: TellSell - Scrapbooking Memories.
Embelishments: Xenos - Ribbon.
Prima Marketing - Say It In Pearls.
Tools: Signo - Black Gelpen.
handtekening

5 Lovely people left a message!:

Sandra on 29 januari 2010 om 17:09 zei

hij is helemaal super geworden heb toevallig straks het patroontje uitgeprint maar ik durfde de uitdaging nog niet aan maar die van jou is helemaal super,
groetjes sandra

Annemiek on 29 januari 2010 om 17:16 zei

Allemenachies!!! Het zal best een hoop werk zijn geweest, maar je hebt er wel eer van hoor! Tjonge wat is ie mooi!
groetjes en een fijn weekend, Annemiek

Consueel on 29 januari 2010 om 20:48 zei

Meis hij is super mooi geworden...
Had je aan de t.foon toen hij net af was en idd je was niet blij hahahahaha....
Nooit meer zei je geloof ik maar kan ik ff bestelling doen...hihh

*Hugs* C.

Joan Ottevanger on 29 januari 2010 om 22:59 zei

Ziet er super uit lijkt me wel wat voor mijn dochter is nogal een schoen freak hihihi.

Wil on 30 januari 2010 om 10:22 zei

wauw zeg wat gaaf

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns