woensdag 30 september 2009

Two Altered Tabacco Boxes.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on woensdag, september 30, 2009
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Toen mijn moeder mijn laatste Tabacco Box zag zei ze meteen...
"Zo één wil ik ook...met potpourri voor in de toilet!".
Daarom ben ik gisteren aan de slag gegaan met twee tabaks dozen...
één voor mijn mams en één voor mijn schone mams! ;)
***
When my mom saw my latest Tabacco Box she emediately said...
"I want one of those too...with potpourri for the bathroom!".
That's why I started on two of these yesterday...
one for my mom and one for my mum in law! ;)
Materials:

Image: MMDesigns.
Colouring Medium: Copic Ciao Markers - R27,B00.
Papers: DCWV - Adhesive Paper Pack - Print.
Embelishments: Xenos - Ribbon.
De Knopenshop - Ribbon & Lace.
Big Bazaar - Paper Roses.
Prima Marketing - Paper Leaves.
EurolanD - Rhinestones.
Tools: Gluegun.
We R Memory Keepers - Crop-A-Dile.
handtekening

9 Lovely people left a message!:

Ageeth on 30 september 2009 om 12:54 zei

Wat ontzettend leuk !!!
groetjes Ageeth

Caro's Kaartjes on 30 september 2009 om 13:38 zei

jeeee, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
SUPER VET.

Waar haal je die tabaksdinges vandaan?

Liefs,
Caro

Erna Logtenberg on 30 september 2009 om 14:11 zei

Wauauauauauwwww, wat SUPER!!!!
Echt heeeel erg leuk!

Annemiek on 1 oktober 2009 om 10:28 zei

Allemensen Marit, wat een prachtstukken!!! Hoe kom je eigenlijk aan die dozen, ik heb er zelfs nog nooit van gehoord! Ben wel gelijk volger van je blog geworden hoor, je maakt echt van die prachtige dingen!!!

Groetjes, Annemiek

Anoniem zei

Ze zijn prachtig!!
Groetjes van Viola.

Miranda on 2 oktober 2009 om 16:51 zei

WHOW!!! Super zeg!
Ben verliefd op de bovenste!!! Heerlijk dat rood!

Consueel on 5 oktober 2009 om 20:49 zei

hihihih... ik heb ook maar ff zo'n doos gekocht maar hij wil maar niet leeg dus scrappen zit er nog ff niet in...
Maar ze zijn weer super mooi meis...

*Hugs* C.

jacqueline on 7 oktober 2009 om 13:41 zei

Hoi hoi

Ik kwam bij toeval op je blog terecht en stuite op deze gave dozen.
Ik heb hier nog tig van die dozen staan en telkens dacht ik "wat kan ik ermee"....nu zie ik jouw voorbeeld en ik ben BLIJ dat ik ze niet weggegooit hebt!
Ga me ook wagen aan zo een geweldige doos die jij gemaakt hebt.
Complimenten je maakt echt prachtige dingen.

Groetjes Jacqueline

jacqueline on 7 oktober 2009 om 13:44 zei

Hoi hoi

Bij toeval kom ik op je blog terecht, wat een geweldige mooie creaties staan hier zeg.
Complimenten.
IK heb je takbaks dozen vol bewondering zitten bekijken....ook omdat ik hier nog een aantal van die dozen heb staan en niet wist wat ik ermee wilde.
Maar nu ik jouw dozen heb gezien weet ik wat me te doen staat.

Groetjes Jacqueline.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns