donderdag 2 juli 2009

Minibooks - MOM and DAD.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on donderdag, juli 02, 2009
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Volgende week gaan we met ons gezinnetje lekker een weekje naar de camping.
Hiervoor mogen we gebruik maken van de nieuwe caravan van mijn ouders.
Omdat we dit zo enorm lief vinden heb ik voor hen allebei een miniboekje gemaakt om ze te bedanken!
***
Next week we are going for a weeks vacation to the camping with our little family.
For this we were able to use my parents brand new caravan.
Because we thought this was so nice of them I made them both a minibook to thank them

Materials:

Papers: Chipboard.
Papers from stash.
Embelishments: Xenos - Ribbon.
L. Drake & Zn. - Chipboard Stickers.
EurolanD - Rhinestones.
Maxi Eyelets from stash.
7 Gypsies - Silver Binding Rings.
American Crafts - Thickers - Elements.
Making Memories - Metal Sayings.
Stickers from Xenos & Zeeman.
Tools: Signo - Black Gelpen.
We R Memory Keepers - Crop A Dile.
handtekening

3 Lovely people left a message!:

Wil on 2 juli 2009 om 22:32 zei

wat ene leuke boekjes zeg erg mooi papier ook

Marlieke on 2 juli 2009 om 23:12 zei

Zoooo! Wat gaaf gedaan weer! Hoe kom je er toch op?!

Consueel on 14 juli 2009 om 22:55 zei

Ze zijn echt geweldig...

Leuk dat je vandaag even langs kwam...

*Hugs* C.

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns